top of page

Lako je uskladiti školu i sport

Helena Tandarić izvrsna je učenica 6. c razreda naše škole. Godinama uspješno trenira sinkronizirano klizanje - atraktivan sport, koji je u Hrvatskoj još uvijek, nažalost, nepoznat široj publici.



Što je sinkronizirano klizanje?

Sport u kojem klizači kližu kao jedan, a sastoji se od kratkih programa sa zadanim elementima.


Kad si počela trenirati i odakle uopće ideja da se baviš tim sportom?

Kao mala otišla sam na klizanje za građanstvo, gdje mi je redar dao ulaznicu za natjecanje pa sam otišla pogledati. Tada sam odlučila da ću ga trenirati. Treniram već sedam godina.


Koliko klubova ima u Hrvatskoj?

U Hrvatskoj i na Balkanu ima samo jedan klub - Zagrebačke pahuljice.


Je li sinkronizirano klizanje isključivo ženski sport?

Iako ga uglavnom treniraju žene, sport je također namijenjen i muškarcima.



Kako uspijevaš uskladiti sport i školu?

Zapravo je vrlo lako jer nastavu imam ujutro, a treninzi su navečer, oko šest ili sedam. Što se tiče učenja, to sam ostavila za vikende te za dane kad nemam treninge.


Kakvi su ti planovi za budućnost? Misliš li se baviti klizanjem i nakon osnovne škole?

Najvjerojatnije ću se klizanjem baviti još i u srednjoj školi, ali za daljnju budućnost još nisam odlučila.


Više o Zagrebačkim pahuljicama pročitajte na njihovoj mrežnoj stranici.



Izvor fotografija: Helena Tandarić



Korina Gluhak, Ema Julija Novak, Laura Zdilar (6. c)



bottom of page