top of page

Oduvijek sam voljela matematiku

U želji da vam otkrijemo tko sve, osim profesora, radi u našoj školi, razgovarali smo s gospođom Renatom Kiš, računovotkinjom. Saznali smo neke, nama dosad, nepoznate i zanimljive činjenice o njezinome poslu.


Koju ste školu završili?

Nakon osnovne škole završila sam smjer za financijsko-računovodstvenog referenta u Ekonomskoj školi u Vukovaru.


Koliko dugo radite u našoj školi? Gdje ste prije bili zaposleni? Možete li usporediti ta dva radna mjesta?

U ovoj školi radim već osam godina, ali nisam svih osam godina provela na mjestu računovođe. Prije dolaska u ovu školu i prije rata radila sam kao računovođa u vukovarskoj tvornici Borovo. Razlika između ta dva posla je velika jer u školi jedna osoba radi sve - obračune plaće, užinu učenika, planiranje izleta..., a u tvornici je svaka osoba bila zadužena za jedan dio posla. Također, kada odem na bolovanje, nema me tko zamijeniti, a u tvornici bi se nas desetero rasporedilo i odrađivalo posao odsutnog kolege.


Opišite nam svoj radni dan. Što sve radi računovotkinja jedne velike osnovne škole?

Ujutro, kada dođem na svoje radno mjesto, prvo proknjižim izvod kako bi se vidjelo koji su roditelji platili prehranu, zatim pripremamo plaće, skupljamo novac za izlete, koji se kasnije polaže u banku, pravi se rekapitulacija, bankovni izvještaji...


Zašto ste se odlučili za rad u računovodstvu?

Zato što volim matematiku te su me oduvijek zanimali brojevi i računanje.


Kakav je vaš odnos s učenicima i kolegama?

Odnos sa svim zaposlenicima je jako dobar, kao i s učenicima.


Biste li učenicima preporučili ovo zanimanje?

Da, preporučila bih računovodstvo učenicima koji vole matematiku i kojima nije problem ostajati duže na poslu. Na Novu godinu, kada svi slave, ja ustajem rano i pripremam plaću jer mora biti gotova do, recimo, 3. siječnja. Ali tada ne moram biti u školi jer kod kuće imam sve programe, a to mi omogućuje da radim i dok sam na bolovanju.


Mia Đuran i Lana Grill (8. E)

bottom of page