top of page

Tko to piše šalabahtere?

U redakciju su nam stigle mlade snage. Upoznajte novinarke, nove i one s više staža, koje stoje iza članaka Shalabahtera.

Ana, Marta i Klara (7. b)


Dragi čitatelji, ja sam Ana Greganić, učenica 7. b razreda. U slobodno vrijeme treniram karate i bavim se raznim drugim aktivnostima poput plesa, pjevanja i čitanja. Vikendi su mi najdraži dani jer tada idem u prirodu, družim se s prijateljima i obitelji, gledam filmove, čitam knjige i, naravno, uz sve to slušam glazbu jer je neizostavan dio mog života.


Ja sam Klara Mrkonjić. Imam 12 godina i učenica sam 7. b razreda. U slobodno vrijeme treniram odbojku i pjevam u školskom i crkvenom zboru. Također, vikendom i praznicima vozim bicikl i rolam se s prijateljicama. Volim slušati domaću i stranu popularnu glazbu.


Dragi čitatelji, moje ime je Marta Ramljak i učenica sam 7. b razreda. U slobodno vrijeme bavim se odbojkom, koju treniram već pet godina, i izlazim van s prijateljicama. Volim slušati stranu glazbu i pjevati.


Korina, Gabriela i Ema Julija (8. c)


Dragi čitatelji, zovem se Gabriela Grobenski i idem u 8. c razred. Većinu slobodnog vremena provodim igrajući igrice, svirajući klavir i razmišljajući o životu. Za sebe bih rekla da sam introvertna osoba te ako mogu birati između sporta i ležanja pod toplom dekicom uz svoju omiljenu knjigu, definitivno biram ovo drugo.


Dragi čitatelji, moje ime je Korina Gluhak i učenica sam 8. c. U slobodno vrijeme idem van s prijateljima ili u kafić, a ako vani nije lijepo, kod mene igramo društvene igre. Petkom navečer obožavam leći u krevet, pokriti se dekom i gledati neki film, najčešće hororac. Vikendom, ako napravim sve vezano za školu, s obitelji idem na Jarun ili u prirodu. Pišem za novinarsku grupu škole, a planiram se okušati i u kuglanju.


Dragi čitatelji, ja sam Ema Julija Novak, idem u 8. c razred. U slobodno vrijeme treniram rukomet i idem na izviđače. Vikendom ćete me naći u prirodi ili na utakmicama. Volim čitati pustolovne romane, a najdraža knjiga mi je „Zmaj ispod Starog grada“ Krunoslava Mikulana. Volim slušati stranu pop-glazbu.


Predajem hrvatski, a diplomirala sam i španjolski i knjižničarstvo. Puno čitam, malo manje vježbam pilates, dosta hodam i planinarim, učim talijanski i kad god mogu, putujem. Ja sam Ana Bunčić, glavna urednica Shalabahtera.


Uredništvo Šalabahtera





bottom of page