top of page

U mom poslu nema negativnih strana

Naša škola ima dva domara, a što točno rade i koje vještine su im potrebne da bi svoj posao obavljali uspješno, otkrio nam je Dražen Kajba, koji u našoj školi radi već dvanaest godina.


Razgovor ćemo započeti obrnutim redoslijedom. Ispričajte nam posljednju neobičnu situaciju koja Vam se dogodila na poslu.

Posljednja neobična situacija bila je nedavno, kad je djeci ostala lopta na grani drva pa smo ju morali skinuti. Bila je to potpuno neočekivana situacija.


Što Vas je potaknulo da postanete domar? Je li to bio Vaš prvi izbor ili Vas je slučaj doveo do tog radnog mjesta?

To nije bio moj prvi izbor, slučajno sam došao do tog posla, koji sam kasnije zavolio i u kojem sam se pronašao.


Opišite nam što sve domar radi u školi.

Domar mora popravljati stvari koje nestašna djeca malo potrgaju, slučajno ili namjerno, voditi brigu o čistoći dvorišta, uređenju okoliša i još mnogo toga.


Opišite nam, tj. pokažite svoju radionicu.

Imamo dva ormara u kojima se nalaze odvijači, ključevi, čekići, pipe, brave... Imamo stroj za zavarivanje, brusilice i puno ključeva.



Koje osobine i vještine treba posjedovati domar da bi uspješno obavljao svoj posao?

Domar mora biti upoznat s električarskim poslovima te kao vodoinstalater i bravar, mora, na primjer, znati zavarivati.


Ima li razlike u Vašem radnom danu tijekom nastavne godine i za vrijeme praznika?

Naravno da ima. Za vrijeme praznika ima puno više vremena i puno više se može napraviti u odnosu na vrijeme kada su profesori i djeca u školi. Najviše većih poslova se obavlja upravo tijekom praznika.


Koje su pozitivne, a koje negativne strane rada u školi, odnosno Vašeg posla općenito?

Negativnih strana nema, sve su pozitivne.


Koliko dugo radite u ovoj školi? Jeste li bili domar i u drugim ustanovama osim škole? Ako da, koje su razlike?

U ovoj školi radim već dvanaest godina. Prije nisam radio kao domar, radio sam druge poslove. Sad sam ovdje i ne mislim otići.


Da niste domar, čime biste se voljeli baviti?

Da nisam domar, bio bih majstor neke tehničke struke.


Uvijek ste nasmijani i veseli. Kako Vam to uspijeva?

I ja se pitam, možda je do osobnosti, možda je do okoline.


Tekst: Laura Zdilar (7. c)

Fotografije: Roza Božičević (7. c)


bottom of page