top of page

Prikaz filma "Uvijek svoja"

U redakciju nam se javila učenica koja ne piše za školski list, ali je svojim vršnjacima željela preporučiti film koji je gledala, a mi smo joj rado ispunili želju.


Nedavno smo na satu Hrvatskog jezika gledali film Uvijek svoja, redateljice Emilie Deleuze, koji je snimljen prema knjizi Le Journal d'Aurore, spisateljice Marie Desplechin. Riječ je o drami za mlade, traje 90 minuta i snimljena je u Francuskoj.

Glavni lik je trinaestogodišnja djevojčica Aurora, koja se po stilu odijevanja i naravi dosta razlikuje od svojih vršnjaka. Iskrena je (možda ponekad i preiskrena) prema obitelji, prijateljima, pa čak i prema profesorima. Ona je samostalna i iznimno hrabra.

Stekla sam dojam da se u obitelji ponekad osjeća kao uljez jer se jako razlikuje od svoje dvije sestre. Tijekom borbe s roditeljima i školskim obavezama kreće u potragu za prvom ljubavi te otkrije da je talentirana za pjevanje. Jako mi se svidjela glazba u filmu, koja je pomalo otkačena, kao i specifičan način na koji je redateljica film približila tinejdžerima - žargonom, stilom odijevanja likova, njihovim dogodovštinama...

Ne mogu reći da sam u filmu prepoznala sebe, ali jesam neke od svojih prijatelja. Svidio mi se jer ima i dozu humora, prikazuje svakodnevne probleme mladih te nam poručuje da uvijek budemo svoji.


Kaja Brkić (7. A)

izvor fotografije: imbd.com


bottom of page