top of page

Zašto volimo Malešnicu

Oduvijek nas je zanimalo što naši susjedi misle o svom kvartu Malešnici. U ovom članku istražujemo njihova mišljenja - što im se sviđa, a što ne te kakvim im se čini život u našem kvartu. Kroz njihove ideje otkrivamo kako možemo zajedno raditi na poboljšanju naše zajednice.


Jelena B., voditeljica financija

„Sviđa mi se kvart jer ima puno zelenila, vrtića i parkova za djecu. Nije toliko zagađen kao neki, no bilo bi još bolje kad bi ljudi čistili iza svojih pasa.“


Ivan M., student

„Malešnica je jedno od najmirnijih naselja u Zagrebu. Ovaj kvart obiluje mladim i perspektivnim obiteljima, a isto nam daje nadu za budućnost. Ono što bi trebalo promijeniti je vlast.“


Kristina M., bankarica

„Malešnica je površinom malen kvart u zapadnom dijelu grada Zagreba, ali veliki po ljudima koji u njemu žive. Najviše ga krase obitelji s djecom. Ne bih ništa promijenila, već bih voljela da oni koji su nezadovoljni sitnicama, zastanu, spreme mobitel u torbu, podignu pogled, okrenu se oko sebe i spoznaju kako nam je lijepo.“


Paula G., vlasnica privatne tvrtke

„Mislim da je naš kvart super jer je sve dostupno i blizu. Jedino što bih promijenila su problemi vezani za promet.“


Josip i Nevenka M., umirovljenici

„Ovaj kvart je dobar, no može biti bolji. Najviše nam smeta što ima previše pasa.“



Miroslava R., profesorica matematike u mirovini

„Meni se sviđa naš kvart, stvarno je predivan, ima puno zelenila, krasnih malaca koji me svakodnevno nasmijavaju. Ali mislim da nema dovoljno prostora na kojima bi se vi mladi mogli kvalitetno družiti.“


Igor H., urednik

„Mislim da je ovaj kvart stvarno fora i super jer se između svake zgrade nalazi parkić u kojem se djeca mogu igrati, dok ih mi roditelji možemo vidjeti kroz prozor. Jedino što mi se baš ne sviđa jest broj parkirnih mjesta, trebalo bi se nešto poduzeti u vezi toga.“


Ivana R., umirovljenica

„Meni se naš kvart jako sviđa, ne bih ga ni za što mijenjala. No kad bih morala nešto izabrati, to bi bilo smeće koje kad malo zapuše vjetar, leti posvuda.“


Ana R., voditeljica projekata

„Malešnica je super kvart na rubu grada koji skoro u potpunosti zadovoljava moje potrebe, ali i potrebe moje obitelji. Mnogo zelenila i parkova te široki i sigurni nogostupi supruga i mene osvojili su na prvu kada smo birali okruženje za podizanje obitelji. Kvart prilagođen djeci koja ovdje mogu zadovoljiti svoje potrebe, od odgojno-obrazovnih do sportskih i zabavnih. A nađe se ponešto i za nas odrasle. Naravno da su poboljšanja uvijek potrebna, pa bih navela da bi jedan obnovljeni dom zdravlja i mjesto za kazališne priredbe dobro došli.“


Malešnica je zaista jedan od omiljenih zagrebačkih kvartova. Uvijek ima prostora za napredak, pogotovo u prometu, što zaključujemo iz odgovora naših sugrađana.


Kaja Brkić, Klara Mrkonjić i Marta Ramljak

bottom of page