top of page

Putovanje u stari Vukovar

Dana 28. 3. 2021. stigla sam u Vukovar s bakom i djedom kao bih provela nekoliko dana s prabakama i pradjedovima.


Utorak


Poslijepodne smo otišli k bakinim prijateljima koji žive u selu Mikluševci. Imaju veliki vrt iza kuće pa smo se usput opskrbili povrćem. Zatim sam posjetila svoju prabaku, čija je kuća, s velikim dvorištem, nedaleko od naše. Sadili smo razne biljke. Bilo je jako zabavno. Prabaka, osim velikog vrta, ima i dvije mačke.


Srijeda


I danas sam posjetila prabaku. Ona ima 85 godina i jako je zabavna. Ima pregršt priča iz svog djetinjstva. Najzanimljivije mi je kad priča kako je imala puno životinja. Najčešće su to bile mačke i psi, ali imala je i neke egzotične životinje poput ježa, tekunice* i vjeverice. Poslijepodne smo baka i ja biciklima otišle do grada. Vozile smo se uz Dunav do dvorca Eltz i do centra. U središtu je velika zgrada banke, a ispred nje plato, na kojem su bile postavljene uskršnje figure.



Četvrtak


Poslijepodne smo baka i ja posjetile Vodotoranj. Jako je visok - ima dva kata, a popeti se može pješice ili dizalom. Na prvom katu je mali muzej. U muzeju su tri ekrana koja prikazuju Domovinski rat, tj. napad i uništavanje tornja. Drugi kat je sam vrh tornja s predivnim pogledom na Vukovar i rijeku Dunav. Na vrhu se nalazi i dalekozor kojim sam vidjela našu kuću. Kasnije sam otišla k svojoj drugoj prabaki, koja živi na selu.


Petak


Navečer smo se odvezli do Mosta prijateljstva, a na putu kući stali smo kod Vodotornja jer je petkom, subotom i nedjeljom osvijetljen raznim bojama. Ovog puta to je bila plava.



Subota


Mama i sestra došle su po mene. Kad sam se opraštala od svoje prabake, bila sam jako tužna jer sam znala da se nećemo vidjeti još dugo. Ipak, bilo je lijepo vratiti se u moj grad - Zagreb. Jedva sam dočekala ponovno vidjeti svoje prijatelje i obitelj te krenuti u novu avanturu.


*Tekunica:

Ema Julija Novak, 6. c


bottom of page